Previous Next

نام رستوران بانکوک : رستوران سوفیا (Sophia) بانکوک

رستوران سوفیا یکی از اولین و بهترین رستوران های حلال بانکوک است. در آن جا به راحتی می توانید غذاهای سبکی نظیر جوجه سرخ شده یا وعده های کامل غذایی با سالاد، نودل، برنج و ماهی بخارپز سفارش دهید.


Previous Next

نام رستوران بانکوک :رستوران یانا (Yana)بانکوک

بعد از گشت و گذار در فروشگاه های مرکز خرید MBK خسته و گرسنه شده اید؟ از خوش شانسی شما رستوران یانا تنها چند طبقه با شما فاصله دارد و در واقع محلی عالی و مناسب برای مسلمانانی است که در این فروشگاه عظیم به خرید می پردازند.


Previous Next

نام رستوران بانکوک : رستوران ثمن اسلام (Saman Islam) بانکوک

رستوران ثمن اسلام که مجموعه متنوعی از غذاهای حلال تایلندی را سرو می کند درست در قلب بازار Chatuchak قرار دارد. این رستوران محل مناسبی برای مسلمانان است تا بعد از خرید در آن گرمای طاقت ‌فرسا کمی استراحت کنند.


Previous Next

نام رستوران بانکوک : آشپزخانه تایلندی اسپایس اند رایس (Spice & Rice) بانکوک

اگر می خواهید از خودتان حسابی پذیرایی کنید، غذاهای باکلاس اسپایس اند رایس را امتحان کنید. این رستوران یکی از معتبرترین رستوران های تایلندی در بانکوک است. پس شانس خوردن غذاهای محشر آن را از دست ندهید.


Previous Next

نام رستوران بانکوک :رستوران شوشانا (Shoshana)بانکوک

در Khao San گردش می کنید؟ برای چشیدن غذاهای خوشمزه سری به رستوران شوشانا بزنید. فلافل ها، نان های پیتا، سالاد بادمجان و سالاد شاکشوکایی که در این رستوران پیدا می کنید از بهترین های کل بانکوک است.


Previous Next

نام رستوران بانکوک :رستوران یوسوپ پوچانا (Yusup Pochana)بانکوک

برای داشتن تجربه ای فراموش نشدنی از تفاوت های فرهنگی سری به این رستوران بزنید. ترکیب باورنکردنی ادویه ها و مواد با کیفیتی که استفاده می کنند هیچ گاه در شگفت زده کردن مسلمانان و البته غیر مسلمانان کم نمی آورد.


Previous Next

نام رستوران بانکوک :رستوران اسلامی غذاهای خانگی (Home Cuisine Islamic Restaurant)

در خیابانی کوچک در نزدیکی مسجد هارون می توانید یکی دیگر از جواهرات بانکوک را بیابید. این رستوران حلال غذاهای خوشمزه تایلندی و همین طور هندی سرو می کند.


Previous Next

نام رستوران بانکوک : الیف لیلا از مجموعه رستوران های باورچی (Alif Laila by Bawarchi) بانکوک

متخصصان غذای پنجابی درست در قلب شهر بانکوک! رستوران الیف لیلا از مجموعه رستوران‌های باورچی جایی است که میهمانان خارجی از مشتریان دایم آن هستند.


Previous Next

نام رستوران بانکوک : خانه استیک سینتورن بانکوک

در خانه استیک سینتورن می توانید طعم های مختلفی را از سراسر دنیا بچشید. این رستوران یکی از بزرگ ترین تالارهای ضیافت مسلمانان در بانکوک است. در این رستوران می توانید باربیکیوهای کره ای سفارش دهید یا نمونه های آبداری مثل نیویورک استریپ را امتحان کنید.


جستجو