Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل برکلی بانکوک (The Berkeley Hotel Pratunam)

این هتل که از دو برج “مین” و “نورث” تشکیل شده معماری لوکس و منحصر به فردی داشته و از جمله نوسازترین هتل های پنج ستاره و سوپر لوکس بانکوک به شمار می رود. هتل برکلی بانکوک در منطقه پتونم و خیابان پچبوری در موقیعتی عالی واقع شده و درست روبروی آن مراکز خرید پت مارکت، پالادی نوم و نم مارکت قرار دارند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل رامادا پلازا بانکوک هتل رامادا پلازا بانکوک (Ramada Plaza Menam Riverside)

هتل رامادا پلازا منام ریورساید (Ramada Plaza Menam Riverside) در حاشیه ی رودخانه ی چائو پاریا شهر بانکوک قرار گرفته است. این اقامتگاه لوکس با چشم انداز دیدنی افق و رودخانه، از امکاناتی مانند یک استخر بسیار بزرگ به همراه ۹ رستوران برخوردار است.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل پولمن بانکوک (Pullman Bangkok Hotel G)

این هتل پنج ستاره که در پولمن، خیابان سیلوم، قلب منطقه تجاری و سیاسی بانکوک واقع شده مکانی دنج و آرام برای مسافران می باشد، هتل پولمن بانکوک ۳۸ طبقه بوده و در فاصله مناسبی از دو ایستگاه قطارهوایی و مترو قرار دارد، فاصله ی این هتل تا بازار بسیار کم است و چند دقیقه پیاده روی کافیست تا شما به بازار شبانه پت پونگ یا منطقه تفریحی سیلوم برسید


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل میلینیوم هیلتون بانکوک (Millennium Hilton)

این هتل پنج ستاره که در پولمن، خیابان سیلوم، قلب منطقه تجاری و سیاسی بانکوک واقع شده مکانی دنج و آرام برای مسافران می باشد، هتل میلینیوم هیلتون بانکوک ۳۸ طبقه بوده و در فاصله مناسبی از دو ایستگاه قطارهوایی و مترو قرار دارد، فاصله ی این هتل تا بازار بسیار کم است و چند دقیقه پیاده روی کافیست تا شما به بازار شبانه پت پونگ یا منطقه تفریحی سیلوم برسید


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل کنراد بانکوک (Conrad Bangkok)

هتل ۵ ستاره کنراد بانکوک (Conrad Bangkok) در قلب بانکوک، در آل سیزنز پلیسِ (All Seasons Place) شیک، قرار گرفته و به پارک لومپینی (Lumphini)، مراکز تجاری و سفارت‌خانه‌های مهم نزدیک است. با کمی پیاده‌روی به ایست‌گاه قطار شهری می‌رسید و فرودگاه بین‌المللی تایلند هم حدود نیم ساعت با هتل فاصله دارد. این هتل امروزی و غیرعادی یکی از جالب‌ترین و بدیع‌ترین هتل‌های لوکس جهان است.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل رويال اركيد شرایتون بانکوک (Royal Orchid Sheraton)

هتل رويال اركيد شرایتون (Royal Orchid Sheraton) بانکوک در كنار رودخانه چاوو فيا (رودخانه پادشاهان) با منظره ايي زيبا از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه قرار دارد. هتل رويال اركيد شرایتون یکی از بهترین اقامتگاه های بانکوک به شما می رود و تمامي اتاق های آن مشرف به مناظر زيباي رودخانه و شهر مي باشند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل رویال مردین بانکوک (Plaza Athénée Bangkok, A Royal Méridien Hotel)

هتل ۵ ستاره رویال مردین (Royal Méridien) بانکوک درست در مجاورت مراکز خرید معروفی همچون Central World Plaza، Gaysorn Plaza وSiam Paragon قرار گرفته است. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه Ploenchit فاصله دارد. مرکز MBK، پلاژ Pantip وCentral Chidlom همگی در ۳٫۵ کیلومتری هتل قرار گرفته اند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل ماندارین اورینتال بانکوک (Mandarin Oriental Bangkok)

هتل ماندارین اورینتال بانکوک (Mandarin Oriental Bangkok) در حاشیه ی رودخانه ی زیبای چائو پرایا واقع شده است. این هتل ۵ ستاره کلاس های آشپزی و کلاس یوگا ارائه می دهد. دکوراسیون داخلی اتاق های هتل ماندارین اورینتال بسیار مدرن است و با مبلمانی از چوب ساج و پارچه های ابریشمی تایلندی تزئین شده اند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل اچ رزیدنس بانکوک

هتل اچ رزیدنس در منطقه تجاری ساتورن بانکوک قرار دارد. این هتل دارای دکوری ترکیبی از طراحی تایلندی و مدرن می باشد، یک استخر روباز دارد و اینترنت WiFi به صورت رایگان در دسترس می باشد. خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاه سریع السیر Surasak ارائه می شود.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل آوانی اتریوم بانکوک | Avani Atrium hotel

هتل آوانی اتریوم بانکوک 700 متر از ایستگاه متروی‎ Phetchaburi‏ فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر ، سالن بدنسازی ‏می باشد و اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.‏ اتاق های هتل آوانی اتریوم دارای دکوری مدرن می باشند و پنجره های بزرگ با نمایی از شهر دارند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل شیدی هوم بانکوک | Shadi Home Residence hotel

هتل شیدی هوم اند رزیدنس در قلب شهر بانکوک قرار دارد ، این هتل دارای اتاق هایی مجهز به تهویه کننده هوا می باشد و یک ‏رستوران ، اینترنت رایگان ‏Wi-Fi‏ و پارکینگ رایگان نیز دارد. ‏ شیدی هوم 5 دقیقه تا منطقه خرید پراتونام فاصله دارد و فاصله آن تا ایستگا قطار نیز 5 دقیقه می باشد.


جستجو