Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل اوپِی دِ پاتایا |Opey De Place

Opey De Place با استخر بیرونی واقع در وسط، مرکز اقامت در پاتایا را ارائه می دهد. مهمانان به فای رایگان در همه مناطق عمومی دسترسی دارند. پارکینگ رایگان برای کسانی که درایور دارند در دسترس است. رستوران در هر روز به غذاهای لذت بخش عرضه می کند. ناهار بسته شده نیز ممکن است پس از درخواست.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل پالم گاردِن پاتایا |Palm Garden Hotel

این ویژگی 2 دقیقه پیاده روی از ساحل است. هتل Palm Garden در مرکز پاتایا ارائه می دهد. اتاق سه نفره با باغ و سالن مشترک است. ملک حدود 300 متر از هنر در بهشت و 800 متر از کاباره آلکازار است. کافه هارد راک 1.3 کیلومتر است.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل این هوس پاتایا |Inn House

این ویژگی 2 دقیقه پیاده روی از ساحل است. رستوران Inn House در 100 متری از پاتایای ساحل، اتاق های معاصر با دسترسی رایگان Wi-Fi و بالکن های خصوصی، استخر شنا روی پشت بام و ظرافت های تایلندی را در رستوران دارد.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل 247 بوتیک پاتایا |247 Boutique Hotel 

247 بوتیک هتل را در پاتایا جنوبی ارائه می دهد. دسترسی رایگان Wi-Fi در دسترس است.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل رویال پاتایا |Royal Palace Hotel

اموال او 4 دقیقه پیاده روی از ساحل است. هتل سلطنتی پالاس پارکینگ و مسکن جادار را فقط 12 دقیقه پیاده از ساحل پاتایا و خیابان پیاده روی ارائه می دهد.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل بلو اسکای پاتایا |Royal Palace Hotel

پاتایا آبی آسمان در کنار بیمارستان پاتایا اینتر قرار دارد و یک استخر در فضای باز و یک رستوران با غذاهای تایلندی و غربی دارد. اموال دسترسی رایگان Wi-Fi را در تمام مناطق فراهم می کند. پارکینگ رایگان در مالکیت دارد.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل چایاپون این پاتایا |Chaiyapoon Inn

این ویژگی 11 دقیقه پیادهروی از ساحل است. Chaiyapoon Inn در فاصلهی دور از Soi Buakhao، اتاقهای راحتی با تهویه مطبوع ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات پارکینگ و فای سریع با سرعت بالا از طریق کابل فیبر نوری است که در سراسر ملک در دسترس است.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل بی آر _ گِست هوس پاتایا |BR-Guesthouse

این ویژگی 8 دقیقه پیادهروی از ساحل است. BR-Guesthouse رانندگی 5 دقیقه ای از ساحل پاتایا مرکزی است. این هتل دارای اتاق های مدرن با تهویه مطبوع با بالکن خصوصی و رایگان از Wi-Fi می باشد. مهمانخانه 5 دقیقه با خیابان پاتایا خیابان، خدمات خشکشویی و ذخیره سازی تسهیلات را ارائه می دهد.


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل سنتر پاتایا |Pattaya Centre Hotel

اموال او 1 دقیقه پیاده روی از ساحل است. هتل پاتایای سیتی در کنار شهر پاتایا و خط ساحلی است. کمتر از 10 دقیقه به پارک بالی خلیج و جشنواره مرکزی پاتایا ساحل، این فای رایگان در همه مناطق و یک استخر بی نظیر با منظره ای فراهم می کند.

 


Previous Next

نام هتل پاتایا :هتل اَت مایند پریمیر سوئیتس پاتایا |At Mind Premier Suites Hotel

در مرکز پاتایا، هتل At Mind Premier Suites، استخر سرپوشیده و دسترسی فای رایگان در مناطق عمومی دارد.


Previous Next

نام هتل پاتایا : هتل استنی این پاتایاا | Eastiny Inn Hotel

این ویژگی 1 دقیقه پیاده روی از ساحل است. هتل Eastiny Inn تنها 5 دقیقه پیاده از جشنواره مرکزی پاتایا ساحل است که در محیط های شبانه و ناهارخوری قرار دارد. این هتل دارای یک رستوران، یک پذیرش 24 ساعته و یک مینیاتوری 24 ساعته است.


جستجو