Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل بانکوک پالاس

هتل بانکوک پالاس در منطقه معروف پراتونام قرار دارد و 2 کیلومتر از ایستگاه مترو فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز وسیع و یک رستوران 24 ساعته می باشد. فاصله آن تا فرودگاه Suvarnabhumi 22.5 کیلومتر است.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل رامادا دی ما بانکوک

این هتل در ناحیه ی تجاری بانکوک واقع شده و دسترسی بسیار راحتی به اقصی نقاط بانکوک، مراکز خرید و کلوپ های شبانه ی این شهر دارد. اقامتگاه های آن دارای استاندارد جهانی و بسیار راحت هستند.این هتل با مساحتی گسترده، یک سالن ورزشی بسیار مجهز دارد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل برکلی پراتیونام بانکوک

این هتل در قلب منطقه ی تجاری بانکوک واقع شده و ازجمله امکانات 4 ستاره ی آن می توان به اتاق های دولوکس و لژ پشت بام اشاره کرد. 2 رستوران نیز برای هتل تعبیه شده است. اتاق ها و سوئیت ها دکوراسیونی بسیار شیک و مدرن دارند و با تلویزیون صفحه تخت، سینما خانگی، یخچال کوچک، حمام بسیار بزرگ با آینه های بزرگ و سشوار و همچنین اینترنت رایگان تجهیز شده اند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل ماندرین بانکوک

هتل ماندرین با فاصله چند قدمی تا ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی لوکس می باشد و دسترسی به اینترنت Wi-Fi در آن رایگان است. این هتل دارای استخر و سالن بدنسازی می باشد. این هتل 5 دقیقه تا Wat Hua Lam Phong و 10 دقیقه تا مرکز خرید MBK فاصله دارد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل ای بیس ستورن بانکوک

هتل ایبیس ساتورن در قلب منطقه تجاری و نزدیک به ایستگاه مترو قرار دارد که دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی نظیر دریاچه چائو فرایا و بازارهای مختلف می دهد. این هتل دارای استایلی مدرن می باشد و دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi دارد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل نووتل فنیکس سیلوم بانکوک

هتل نووتا فنیکس سیلم در منطقه سیلم قرار دارد ، این هتل خدمات ترنسفر رایگان به ایستگاههای ترن سریع السیر ارائه می دهد، یک استخر روباز و 4 غذاخوری دارد. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می باشد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل سنتر پوینت بانکوک | Centre Point hotel

هتل سنتر پوینت 5 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد و نمای زیبایی از رودخانه فرایا از این هتل نمایان است. این هتل یک رستوران دارد و اینترنت Wi-Fi در هتل رایگان است. اطراف هتل با فاصله کمی رستوران های محلی و تفریحات زیادی وجود دارند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل سنتارا واتر گیت پاویلیون بانکوک | Centara Watergate Pavillion hotel

هتل سنتارا واترگیت پاویلیون تا مرکز خرید پلانیتوم فشن 5 دقیقه فاصله دارد ، اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس می باشد و این هتل دو غذاخوری دارد. مرکز خرید MBK 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi تا این هتل 30 دقیقه می باشد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل پرینس پالاس بانکوک | Prince Palace hotel

هتل پرنس پالاس در بانکوک قدیم قرار دارد ، این هتل دقیقا بعد از برج Bo Bae که یک مرکز خرید عمده فروشی لباس است قرار دارد. با نمایی رو به کانال ماهانک ، این هتل دارای یک استخر روباز و 8 غذاخوری می باشد. اتاق های این هتل دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون کابلی و حمامی مجهز به وان می باشند.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل ایژیآ بانکوک | Asia Bangkok hotel

این هتل که مستقیما به ایستگاه قطار Ratchathewi متصل شده، یک استخر فضای باز و 6 رستوران دارد. ایستگاه اسکای ترین، میدان سیام و مرکز خرید MBK حدود 1 کیلومتر با هتل فاصله دارند.اتاق های آن با مبلمانی کلاسیک مبله شده اند و با تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، یخچال کوچک، یخچال معمولی و حمام با وان و سشوار مجهز شده است.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل ایندرا ریجینت بانکوک | Indra Regent hotel

این هتل با مرکز خرید Central World حدود 500 متر فاصله دارد و از موقعیت مکانی خوبی در منطقه ی Pratunam در بانکوک برخوردار است. یک استخر فضای باز با 8 رستوران در ساختمان هتل تعبیه شده اند و می توانید فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi را در 35 کیلومتری هتل بیابید.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل باس سوییتس بانکوک | Boss Suites hotel

هتل باس سوییتس بانکوک در منطقه سوخومویت4 قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن و یک استخر سرپوشیده می باشد. ‏اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.‏ اتاق های هتل باس سوییتس دکوری به سبک تایلندی ، چینی و ژاپنی دارد.


Previous Next

نام هتل بانکوک : هتل مونتین بانکوک | Montien Hotel Bangkok

این هتل در مرکز منطقه ی Silom و در فاصله ی 320 متری از ایستگاه مترویSam Yan قرار گرفته است. باغات سرسبزی این هتل را احاطه کرده اند و یک استخر فضای باز با کلوپ رقص لاتینی برای آن تدارک دیده شده است.


جستجو