Previous Next

نام هتل پوکت :هتل پونارا رزیدنس پوکت |Phunara Residence

خوابگاه فونارا چند دقیقه پیاده از ساحل پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon است. رایگان Wi-Fi و پارکینگ رایگان در دسترس هستند.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل ماری تایم رومز پاتونگ پوکت |Maritime Rooms Patong

در صورت لزوم 6 دقیقه صبر کنید. در کنار خیابان کوچک، اتاق دریایی Patong فقط 2 دقیقه پیاده روی از شب زنده داری در Bangla Road و 5 دقیقه پیاده روی از ساحل Patong است. فای رایگان در همه مناطق موجود است


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل دِ فِرانت پوکت |The Front Hotel and Apartments

این ویژگی یک پیادهروی 1 دقیقه ای از ساحل است. این هتل دارای استخر روباز با منظره ای از اقیانوس است. واقع در راستای یک ساحل آرام از ساحل Patong واقع شده است. این هتل با Wi-Fi رایگان و اتاق های مدرن توسط دریا ارائه می دهد.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل ویلا پاتونگ بیچ کوندومینیوم پوکت |Phuket Villa Patong Beach Condominium

این ویژگی یک پیاده روی 8 دقیقه ای از ساحل است. پوکت ویلا Patong Beach Condominium در پاتونگ بیچ واقع شده است. این آپارتمان دارای استخر شنا در فضای باز و مرکز تناسب اندام است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل ریکوز پوکت |Rico's Hotel

این ویژگی 3 دقیقه پیاده روی از ساحل است. هتل ریکو فقط 250 متر از ساحل پاتونگ و 3 دقیقه پیاده روی از مرکز خرید Jungceylon است. این هتل دارای رستوران و بار و ارائه خدمات Wi-Fi رایگان در سراسر هتل است.

 


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل گاردن پوکت |Garden Phuket Hotel

این ویژگی یک پیادهروی 1 دقیقه ای از ساحل است. Resort Baan Laimai Beach دارای مکان عالیی در منطقه خرید Patong است، چند قدمی از Patong Beach محبوب. این هتل دارای یک استخر بزرگ با استخر با نوار، رایگان Wi-Fi و 3 گزینه ناهار خوری است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل این پاتونگ پوکت |Inn Patong Hotel Phuket

این ویژگی 4 دقیقه پیادهروی از ساحل است. Inn Patong Beach Hotel، Phuket است که به طور مستقیم در Patong Beach واقع شده است. این هتل دارای استخر شنا در فضای باز، 2 اتاق ناهار خوری و اتاق های تهویه مطبوع با بالکن های خصوصی است. پارکینگ رایگان ارائه می شود.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل فِرست ریزورت آلبِرگو پوکت |First Resort Albergo

این ویژگی 5 دقیقه پیادهروی از ساحل است. First Resort Albergo در 5 دقیقه پیاده از ساحل پاتونگ است. اتاق های مدرن با تهویه مطبوع با بالکن خصوصی و منظره ای از استخر ارائه می دهد. استراحتگاه شامل استخر، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته است. Wi-Fi رایگان در همه مناطق موجود است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل میر جار پوکت |Meir Jarr

اموال او 5 دقیقه پیاده روی از ساحل است. Meir Jar یک پیادهروی کوتاه 5 دقیقه ای از ساحل پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon است. اتاق های راحت هتل با استخر روباز، میز تور و پارکینگ مجهز شده است. رایگان از Wi-Fi در کل هتل در دسترس است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل بواسری پوکت |Buasri Phuket Hotel

هتل Buasri Phuket دارای استخر شنا 18 متر و کمتر از 10 دقیقه پیاده از مرکز خرید Jungceylon در Patong است. فای رایگان در دسترس است


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل هالو پاتونگ پوکت |Hallo Patong Hotel

دارایی او 10 دقیقه پیاده از ساحل است. هتل هالو پاتونگ، مدیترانه تایلندی را با امکانات بی نظیر در فضای آزاد و پارکینگ رایگان ارائه می دهد. همچنین دارای استخر روباز و نوار است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل دِ لونا پوکت | The Luna

این ویژگی 12 دقیقه پیادهروی از ساحل است. واقع در ساحل نای یانگ، The Luna دارای دوچرخه های رایگان، تراس و سالن های مشترک است. خوابگاه 3 ستاره دارای اتاق های تهویه مطبوع با حمام اختصاصی و فای رایگان است. پارک ملی پارک ملی Sirinath یک پیاده روی 12 دقیقه ای از خوابگاه است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل چِز چارلی بون گالو پوکت | Chez Charly Bungalow

این ویژگی 12 دقیقه پیادهروی از ساحل است. چز چارلی، مجتمع های مسکونی با بالکن در میان گیاهان طبیعی تایلند، در 1 کیلومتری ساحل نی یانگ قرار دارد. هر اتاق تهویه مطبوع دارای فای رایگان، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل ساحلی دِ سیکستینس نای یانگ پوکت | The Sixteenth Naiyang Beach Hotel

این ویژگی 6 دقیقه پیادهروی از ساحل است. در ساحل نای یانگ در ناحیه استان پوکت، 1 کیلومتر از مرکز خدمات پارک ملی سیرینات، شیک هتل Naiyang Beach، استخر بیرونی و منظرهی دریایی دارد.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل بَن پریونگ ویلا پوکت | Baan Prayong Villa

اموال او 8 دقیقه پیاده روی از ساحل است. Baan Prayong Villa واقع در ساحل نای یانگ، استخر آب گرم نمکی، دو دوچرخه رایگان و دسترسی رایگان فای رایگان را در سرتاسر دنیا ارائه می دهد. ملک 2.5 کیلومتر از کلاب آبی کانیون و 900 متر از مرکز خدمات پارک ملی سیرینات است.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل آیر پورت سویتیس کلاب 96 پوکت | Phuket Airport Suites Club 96

این ویژگی 5 دقیقه پیادهروی از ساحل است. فرودگاه پوکت Lounge Club 96 در ساحل نای یانگ واقع شده و از تراس و منظره ای از این شهر است. مهمانان می توانند از نوار، رستوران و ماساژ هتل لذت ببرند. پارکینگ رایگان و فای رایگان در دسترس هستند.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل دِ زتَند بای آیر پورت پوکت | The Ztand By Airport Phuket

هتل Ztand By Airport Phuket در ساحل نای یانگ ساحل، 9 دقیقه پیاده روی از مرکز خدمات پارک ملی Sirinath، امکانات تفریحی از جمله استخر شنا و باغی را ارائه می دهد. این هتل دارای یک پذیرش 24 ساعته است. این هتل همچنین دارای رستوران می باشد. هر دو فای رایگان و پارکینگ خصوصی در این ملک وجود دارد.


Previous Next

نام هتل پوکت :هتل آیر پورت اوِر نایت پوکت | Phuket Airport Overnight Hotel

این ویژگی 9 دقیقه پیادهروی از ساحل است. هتل پوشیده از ساحل نای یانگ، 3 دقیقه با هتل، اتاق های غیر سیگاری و فای رایگان را ارائه می دهد. این هتل 24 ساعته خدمات تحویل فرودگاه را فراهم می کند و در فاصله 250 متری از فرودگاه بین المللی پوکت است.


جستجو